Bestelinformatie

1. Bestellen

Bestellen kan via:
•    De website: bij ieder product, onderaan de pagina staat een knop ‘Bestellen’ waarmee je op een bestelformulier terecht komt.
•    e-mail: bestellingen@dierinkracht.nl

2. Ophalen / Verzenden & betalen

Ophalen of verzenden:
De bestelde producten kunnen worden verzonden (uitgezonderd vers vlees) of tijdens vaste afhaaltijden worden opgehaald bij:

Holistische praktijk Dier in Kracht
Rijksweg 1A
5953 AA Reuver
Nederland

Afhaaltijden:
Dag                                     Tijd
Dinsdag                              16.00 – 19.00 uur.
Zaterdag                             11.00 – 13.00 uur.

Betaling:
Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u de factuur per e-mail. Deze factuur kan worden voldaan door middel van een IDEAL link in de mail of bankoverschrijving voor afname/verzending,  of een cash/pin betaling bij afhalen.

Pakketten worden pas verzonden wanneer de betaling ontvangen is.

Verzendkosten:
De verzendkosten per pakket tot 30kg zijn voor Nederland € 5,95.
Vanaf € 150,- wordt uw bestelling gratis verzonden.

Levertijd:
Bestellingen worden na ontvangst van de betaling, verzonden binnen 24 uur (met uitzondering van het weekend en mits alle artikelen op voorraad zijn).
Er worden op maandag tot en met vrijdag pakketten verzonden.
Indien producten zelf een langere levertijd hebben omdat ze bijvoorbeeld extra besteld moeten worden, wordt u hierover per mail geïnformeerd.

Het kan voorkomen dat door overmacht uw bestelling vertraging oploopt. U wordt hierover altijd geïnformeerd.

Een product staat als uitverkocht of tijdelijk niet op voorraad?
Staat een product als ‘uitverkocht’ of ‘tijdelijk niet op voorraad’ op de pagina, dan is het tijdelijk niet mogelijk deze te bestellen. Zodra het product weer op voorraad is, zal dit vermeld worden bij het betreffende product.

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Ja. De bestelling kan tijdens vaste afhaaltijden worden opgehaald bij:

Holistische praktijk Dier in Kracht
Rijksweg 1A
5953 AA Reuver
Nederland

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Uw pakket wordt via PostNL verzonden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
PostNL zal indien u niet thuis bent, op een ander tijdstip een tweede afleverpoging doen. Indien deze afleverpoging niet succesvol is, wordt er een bericht achterlaten met daarop het adres van het dichtstbijzijnde Postkantoor waar u binnen 14 dagen het pakket kunt ophalen.

Kan de postbode mijn pakket ook buiten leggen of in de carport?
Over het algemeen leggen de pakketbezorgers géén pakketten op een  afgesproken plaats. Mocht het pakket zoekraken of worden meegenomen dan is de bezorger aansprakelijk voor de schade en dat willen ze voorkomen.

Ik wil graag dat het pakket ergens anders wordt bezorgd.
Wanneer het bezorgadres anders is dan het factuuradres kunt u dit alternatieve afleveradres  aangeven op het bestelformulier.

Ik heb een bericht ontvangen dat mijn pakket is verzonden, maar het is de volgende dag niet bezorgd door PostNL, hoe kan dat?
U ontvangt van ons een bericht waarin staat dat uw bestelling is verzonden. Soms heeft u bericht dat uw bestelling op een bepaalde dag wordt verzonden. Het betekent helaas niet automatisch dat de dag nadat we de bestelling hebben verzonden u de bestelling door PostNL krijgt aangeboden. Er zijn nu eenmaal wel eens storingen bij PostNL of een pakket wordt verkeerd gesorteerd. Wij zijn op het moment dat het pakket bij ons de deur uitgaat afhankelijk van de snelheid van PostNL.

3. Prijzen & veiligheid
Hoe zijn de prijzen opgebouwd?
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

Hoe gaan jullie met persoonsgegevens om?
Wij verstrekken nóóit gegevens aan derden, ook zenden wij geen ongevraagde e-mails buiten mails over uw bestelling. De gegevens die u aan ons verstrekt voor een bestelling worden vertrouwelijk behandeld. Wilt u graag updates van ons ontvangen dan kunt u zichzelf aanmelden voor de nieuwsbrief.

4. Retourneren

Het product bevalt toch niet, kan ik het retourneren?
Binnen 14 dagen kunt u het pakket aan ons terugsturen, zorgt u wel dat de producten in dezelfde staat zijn als u ze ontvangen heeft (onaangebroken in originele, complete, onbeschadigde verpakking).  Wanneer u vooraf per email aangeeft dat we uw retourzending kunnen verwachten en het formulier voor herroeping ingevuld opstuurt,  kunnen wij deze sneller verwerken. U ontvangt het aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) na ontvangst van de retourzending terug.
Indien u een artikel wilt terugsturen betaalt u zelf de verzendkosten voor het retourneren.

Ons retouradres is:
Holistische praktijk Dier in Kracht
Rijksweg 1A
5953 AA Reuver
Nederland

Het product is beschadigd / stuk aangekomen wat nu?
Indien u een product heeft ontvangen dat beschadigd is of stuk vragen wij u om zo spoedig mogelijk na ontvangst contact met ons op te nemen per e-mail met een foto van het beschadigde product, zodat we een passende oplossing kunnen bieden.

5. Klachten

Ik ben toch niet helemaal tevreden, wat nu?
Bent u niet helemaal tevreden neemt u dan contact met ons op.

Hoe handelen jullie klachten af?
U kunt uw klacht via e-mail aan ons sturen op e-mailadres: bestellingen@dierinkracht.nl.
Vermeld duidelijk in de onderwerpregel dat het een klacht betreft en het betreffende factuurnummer. U ontvangt een ontvangstbevestiging van uw klacht.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend, nadat u de gebreken heeft geconstateerd.

De termijn van behandeling van de klacht is 14 werkdagen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen een termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

De insteek is om samen met u uw klacht correct op te lossen.

Holistische praktijk Dier in Kracht

ook uw adres voor de verkoop van kwaliteitsvoer voor hond & kat